Rocktema!

Har suttit och läst i den nya Runner´s World nu.Tycker om den tidningen. I denna står de om hur viktigt det är att träna bålen. En massa bra övningar i den tidningen, så den rekommenderar jag!

Är sugen på att ge mig ut och springa, men min höft känns inte så bra! Ja vet...jag klagar jämt. Men känns som att man aldrig får vara 100% frisk. Antingen är man förkyld, har ont i magen, halsen, benet, armen, hjärtat, huvudet...eller höften :S
Men jag struntar i att jag har ont just nu. Ska försöka mig på spinning ikväll. Rocktema!
Sen blir det slapp framför "Hundtricket" ikväll med en skål nötter och frukt.
Hade sånt fruktansvärt godissug innan. Men jag trotsade de..och nu är det borta! =)

Imorgon blir det jobb 7-13! Sen förhoppningsvis ett intervallpass ute i solen. Hoppas, hoppas, hoppas!


Kommentarer
Postat av: Leia

Visste inte att det fanns träningstidningar =)

2009-03-21 @ 14:03:47
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: michaela

haha usch för godissug!! det har jag med jämna mellanrum. har ju börjat jobba lite på shell nu, - TJENA va mycket godis o annat gott det finns!! ;)

man blir nästan tokig ibland. tur man har med sig frukt som man kan stoppa i käften när det blir för jobbigt.. right?

hur gick spinningen?

2009-03-21 @ 19:48:17
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0