Säg 3 frukter som börjar på B!!!

Dagen har varit bra. Började med 1 km simning med Victoria 6.00. Skönt att piggna till lite på morgonen. Fast jag kan erkänna att om inte jag lovat Victoria, så skulle jag aldrig orkar ur sängen så tidigt. Så ibland är det bra att man lovat saker!

Missade nästan bussen idag igen, men hann precis...
Sen bar det av till Vimmerby för att hälsa på Pippi!
Nej, kanske inte..Vi åkte till ett företag som heter Mercatus för att se hur de jobbar med friskvård. Intressant.
Sen åt vi lunch på Metropol i Hultsfred.

På vägen hem satt jag och mina klasskompisar och drömde oss bort till Thailand. Vi funderar på att åka dit när vi har vårt examensarbete( eller vad man kan kalla det) i nov/dec och lära oss thaimassage, yoga m.m. Hade varit superkul!
Kanske man ska stanna kvar nästa termin ändå ;)



Stannade till på Ginatricot innan bussen. Tänkte bara "titta". Men vad händer? Jo, jag köper en klänning och ett par jeans. Så nu är jag 498 kronor fattigare. Dumma gina... Haha.



Nu är jag hemkommen från gymmet. Hade tänkte springa ute idag, men det är ju svinkallt ute. Så de fick bli bandet.
7 km i lugnt tempo. Hade lätt kunnat springa 7 km till...men jag sa emot. Inte för hårt nu, så jag blir sjuk igen. Det stod 7 km på programmet...så då måste jag följa det.

Förhoppningsvis blir det lite löpning imorn med. Har hemstudier då, så jag kan lägga upp min dag som jag vill.
Det blir iaf gym med Becca, och kanske en och annan våffla. Det är ju våffeldagen imorgon =)

Ikväll blir det tjejkväll hemma hos Helena. Sandra kommer va där med <3 Det gillar vi.
Dricka te och snacka om livet. Älskar våra tjejkvällar!

En sista sak: Säg 3 frukter som börjar på B?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Marie! Jag hittade till din blogg idag, och den är verkligen jätte fin! :) Jag har läst igenom den lite och såg ett inlägg där du skrivit att du inte vet hur du ska göra med vidariestudier eftersom det är lite ont om roliga program som startar på vårterminen. Som det verkar utifrån din blogg så är du, precis som jag, väldigt intresserad av träning och hälsa. Jag har letat efter något intressant program att börja plugga på VT -10, och jag har hittat hälsopedagog programmet i Gävle. Det verkar väldigt intressant! Kika på det vettja! :D



Du får gärna höra av dig till min e-postadress om du vill, det verkar som om vi har en del gemensamt! :D Så kan vi prata om utbildning, mat, hälsa och träning!



Ha det bra!

/Jenny

2009-03-24 @ 19:27:22
Postat av: Linus

Bäron, Bäpple & Bapelsin ;-)

2009-03-25 @ 01:11:14
Postat av: sofie

tja ba klart vi ska till thailand gumman, 4 v går fort som attan, ett minne för livet där vi blandar studier, träning och avslappning vad kan bli bättre än så??????

Postat av: henny

Blodapelsin, Biggarå, banan ;)

2011-01-08 @ 13:27:47
URL: http://thehennyhoney.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0