Sittgympa och poweryoga!

Hjälp...all min energi tog slut nu! Orkar ingenting och känns som jag skulle kunna äta en häst! Haha! Har haft sittgympa och yoga hela förmiddagen idag i skolan.

Sittgympa går till så att man sitter på en stol och håller gympa. Nähä!? haha. Är kanske ganska självklart. Men det är till för människor som sitter i rullstol eller som har problem med knän eller något annat. Men jag blev faktiskt positivt överraskad. Det var faktiskt kul och även lite jobbigt!
Sen yogan höll Sofie! Riktig poweryoga, och jag kan lova att de känns i kroppen efteråt! Man blir smidigare i kroppen, stärker alla muskler, speciellt hållningen och samtidigt blir man lugn i kroppen. Riktigt skönt är det..och KUL! Längtar redan till nästa gång!

Nu som sagt orkar jag ingenting! All energi är slut. Har precis ätit GI-äppelkaka och läst mina träningstidningar. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om! Blir nog en hemmakväll med "la familia". Dem sticker ju till Borås imorn och tittar på Pär när han ska tävla i SM! Så jag är hemma och är hundvakt!

För övrigt så går det här med "onyttighetsförbud" väldigt bra. Har klarat mig i 11 dagar utan något onyttigt. Bara en liten bit 95%ig choklad.. Men det räknas inte för mig. Har faktiskt inte alls varit sugen! Känner mig stolt över det. Men nu kommer en ny helg, och imorgon ska vi ha lite besök här hemma.

Kommer jag klara det?! Vad tror ni?





Kommentarer
Postat av: Tobbe

A det blir inga probs för dig att fixa detta med godisgrejjen. Be strong, look forward =), ha en bra helg

//T

2009-03-06 @ 15:40:24
URL: http://tubensgalnacirkus.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar på tidigare kommentar:

Ja den bloggen va riktigt otäck.

2009-03-06 @ 17:47:05
URL: http://bodydesign.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: Afrodans är verkligen jätte kul och det är riktigt bra träning! Tiden bara flyger iväg! Så de rekommenderar jag verkligen att testa =D

2009-03-06 @ 20:22:13
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiekarlsson
Postat av: Petra

Hej jag jobbar i karlskrona kommun och vi ska ordna en kvalitetsmässa och behöver lite bilder har nu frågan till dej om jag kan få låna bilden med sittgympan mvh Petra

2011-10-04 @ 12:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0