Slappfredag!

Klockan är 22.00 en fredag och jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig nu. Har haft en såndär slapp eftermiddag och kväll! Skönt ibland, att bara göra vad man vill.

När jag kom hem från skolan, blev det kaffe och GI-äppelkaka! Sen var mamma och jag ute och gick med hunden en sväng i blåsten. In i värmen och laga mat. Det fick bli rotsaker i ugn med grillad fläskfilé och bearnaisesås! Mumma!

Sen bäddade jag ner mig i sängen och kollade på "Erin Brockovich". Den är en av mina favvofilmer. Hon är sååå bra den kvinnan! Inget godis för min del ikväll heller. Det fick bli en kopp te, en bit mörk choklad, frukt och gojibär! Det var gott det med! ;)



Imorgon funderar jag på att göra lite morgonyoga innan frukost, sen en löparrunda ute.
Om det inte blåser för mycket, för isf får det bli bandet.
Sov så gott inatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0