Vår, värme, vänner....

Det har varit en skönt dag idag med =) livet känns underbart just nu! Våren, Värmen, Vänner och andra Viktiga personer gör mitt liv bra just nu!

Anatomi även idag! Vi pratade om blod, hjärta och immunförsvar! Intressant att lyssna på eftersom jag haft återkommande förkylningar och skit nu det sista. Det kan bero på att jag tränar för hårt och för intensivt. Speciellt innan kroppen har hunnit återhämta sig. Så får väl försöka tänka på det, men när man väl får träna så vill man ju att det ska kännas!

Och det kan jag säga att det gjorde idag. Sofie (http://www.sofieknallen.blogspot.com/) och jag körde yoga i en timma idag! Svettich var det! Men skönt. Sen blev det en lång promenad med Victoria när jag kom hem. Vi pratade om våra framtida planer i staden Växjö! Förhoppningvis blir det min stad..men man vet aldrig med mig! :P

Ikväll ska jag fixa lite kvällfika till Linus när han kommer hem från jobbet.
Min älskling som gör mig lycklig<3


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej gumman, du var jätte duktigt i dag på yogan :O) roligt att du vill köra med mig, ser fram emot i morgon, suss gott vännen :O)

2009-03-10 @ 22:57:54
URL: http://sofieknallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0