Dagen efter...

Vilken dag det har varit idag! Tur att den är över, för den har inte varit något vidare.
Igår firade vi midsommar. Jag ni läste rätt! ;) Vi tänkte att vi ville fira midsommar eftersom vi är utomlands då. Så vi åt nypotatis, sill, jordgubbar, grillade fläskfilé, gräddfil och nubbe!
Lite midsommarkänsla fick jag nog allt!
En trevlig kväll, lite väl trevlig kanske!

Blev nog för mycket av det goda, vilket resulterade i att jag har tillbringat hela förmiddagen i sängen..
medan andra är ute och njuter av de fina vädret.
 Nu förstår jag varför jag dricker så sällan.
Var inte heller särskillt sugen på att åka och jobba, 16-22.15 =/ inte roligt.
Stressigt som gatan! Varför ska alla handla mat idag? Kan dem inte göra det i veckorna istället?!

Nu är det dags för sängen! Och imorgon väntar en härlig sommardag.
Då ska jag njuta, medan andra ligger inne och mår dåligt. Mohaha!
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0