Frukost, ridtur och bröllop!

Nu är det helg igen! Och jag är HELLEDIG! Det är helt underbart! Bara kunna göra det man vill! Det är skönt det.
Igår vaknade jag pigg och väldigt glad! Massage hela dagen i skolan. Det är skönt...mycket skönt!
Hemma i hyfsad tid för lite inhandling av taco och fredagsgodis.
Kvällen spenderades i Linus soffa med talang och alfapet ;).

Fredagsgodis smakar bäst!

Idag åt vi en mysfruskost. Nybakta frallor, smoothie, ägg, croissant och kaffe. Gottelligott. Då håller man sig mätt ett tag. Det är så det ska vara. Sen fick jag för mig att spela lite gitarr. Längesen nu! Inte för att jag kan spela. Men skulle vilja lära mig. Var "nära" att lära mig för 2 år sen. Men sen rann det ur sanden. Men nu har jag bestämt att jag ska ta tag i det igen. Jag tycker om att spela gitarr.

Sen åkte jag ut till systern i Hultsjö. Dags för en ridtur. Var säkert 2 år sedan det med =/ men det är så otroligt mysigt att rida. Speciellt Milton, för han kan jag lita på. Han är lugn, till skillnad från Tindra som fick värsta spelet idag. Sprang runt so en galning så att grimskafftet kilade sig fast under skon =/ så fick fick klippa bort det. Haha!


Sannas fina och mysiga hästar! Elding, Tindra och Milton =)

Men det blev en 2 timmarstur runt i Hultsjö. Mysigt var det! Lite otäckt att galoppera, men annars går det bra tycker jag! Efter ridturen lagade vi lax till middag, även att jag fortfarande var mätt efter frukosten.

Sen gick vi till kyrkan för att lyssna på Lina som sjöng på Sara och Jonathans bröllop.
Fint sjöng hon och paret var jättefina!

Nu är jag hemma och dricker kaffe! Dagen har varit bra och jag är GLAD! <3

Kommentarer
Postat av: michaela

mm bröllopet va fint :)



..åå jag har inte ridit på jääättelänge!! det är faktiskt otäckt att galoppera, t.o.m att trava!! :S eftersom man inte är så van liksom...

2009-05-19 @ 18:45:35
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0