Italienare och en grek!

Igår var en skön dag. Låg ute i solen nästan hela dagen och bara tog det lugnt. Brände mig lite =/ inte bra. Men ändå skönt att man får lite färg också.

Sen fick Linus och jag ett ryck och åkte till Jönköping för att äta på "Italienare och en grek". Blev en trerätters middag. Jättegott var det...och jäätemätt blev man. Så vi orkade inte mycket efter det. Blev ingen bio, utan vi åkte hem efter maten och somnade mätta och belåtna. Man behöver faktiskt komma iväg ibland och unna sig något.

Förrätt: Vitlöksbröd
Huvudrätt: Sovlaki med klyftpotatis, tsatsiki och salsa
Efterrätt: Pannacotta med caramel och hallon




Idag har jag jobbat på badhuset hela dagen. Inte mycket folk. Skönt att vara hemma nu!
Ska bara njuta av min ledighet ikväll! Inga krav, ingen stress, ingen träning!
Min kropp behöver vila. Både fysiskt och psykiskt!

Imorgon har vi träningslära i skolan. Kommer bli kul! =) Ha en bra kväll!

Och glöm inte titta in på min boggkokbok http://marieskokbok.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0