Jag vill bli brun! :P

Snart ska jag åka och volympermanenta mig hos min underbara vän Jonna! Kommer nog bli bra hoppas jag.
Skönt att ha lite lockigt hår nu i sommar, så slipper man göra så mycket med det!
Lägger in en bild sen så får ni se hur det blev då! ;)

Så just nu ser mitt hår hemskt ut. Men tur är väl det att man har en keps att dölja det med! Haha!
Jag ångrar mig verkligen inte att jag köpte den. Även om den kostade en slant!
Det var det värt! Helt klart.



Tråkigt väder idag med =/ blåsigt och regnigt! Har inte kunnat sova något inatt, och inte i går natt heller.
Usch! Det är jobbigt. Har inte kunnat träna på 2 dagar nu heller. Halsen igen! =/
Mitt immunförsvar har blivit dåligt på senaste tiden! It sucks!

Om tre veckor ligger jag och steker i en solstol just nu! Det ska bli helt underbart!
Jag längtar så jag nästan spricker! Haha!
Jag vill bli bruuuun!



Kommentarer
Postat av: michaela

shysst keps!! :)

ja det är skönt att göra nåt åt håret ibland.. haha. jag skulle också behöva piffas upp lite! "pimp my hair" typ.. haha!



ha en bra dag!

2009-05-28 @ 13:47:23
URL: http://realmicca.blogspot.com
Postat av: marina

Tack :) Hur bev håret? nyfiken

2009-05-28 @ 17:46:33
URL: http://whattoweartoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0