Löpning är min drog!

Åh, första gången jag sprang idag sen varvet i lördags! Vad skönt det är att springa, även om det inte gick snabbt idag, så är det en så otroligt skön känsla. Går inte att beskriva! ;) Man blir lycklig!
Blev en runda med pappa på lite över 5 km. Härligt att vara igång. Invigde min nya löparjacka med. Jag älskar den!
Jag syns iaf när jag är ute och springer! Haha.



Planen är att jag ska träna järnet nu i sommar och sen få en BRA tid på Sthlm Halvmarathon den 12 september.
Pappa har lovat att han ska träna mig. Öva upp min snabbhet!
Jag ber till Gud att jag inte ska bli sjuk!
Känner på mig att det kommer bli en aktiv sommar! Och jag ser fram emot det!
Väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha det är min plan också! =)

2009-05-21 @ 15:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0