Mitt tredje Göteborgsvarv

Då var det dags igen! Göteborgsvarvet för 3:e året i rad.
Kommer bli kul. Men jag är inte laddad...inte alls. Har inte kunnat träna något, kroppen värker idag och jag känner av halsen! Men jag har bestämt att jag ska ställa upp. Får väl gå i värsta fall!
Ändå mysigt att få vara en av de 53000 som kommer vara med!
 Man blir verkligen peppad då. Så för er som gillar att springa, så rekommenderar jag verkligen det här loppet! ;)


2007

Så önska mig lycka till!

Och ha en bra helg allihop! Speciellt ni som går balen i helgen. Njut av dagen!
Den går snabbare än vad man tror, men det är underbart roligt! ;)


Kommentarer
Postat av: michaela

va OTROLIGT fin du va på balen marie!! :)

2009-05-19 @ 18:41:20
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0