Njut varenda sekund!

Solen är en underbar sak! Ligger ute på gräsmattan nu och lyssnar påmusik och lägger in en massa bilder i extrafilm. Tänkte göra ett fotoalbum av alla mina bilder! Inte kul om datorn skulle gå sönder och alla bilder skulle försvinna =/

Dagen började bra! Vaknade pigg och utvilad. Gick upp och gjorde frukost till mamma och pappa!
Sen blev det en promenad i solen! Efter det har jag bara njutit av solen. Man ska inte göra någon nytta en dag som denna! Då ska man bara njuta av solen och värmen.
 Snart blir det mat, sen åker jag ut till Sanna för ridning och förhoppningsvis lite grillning med! =)



Ha en bra dag! Och njut av solen, dagen och livet!

Kommentarer
Postat av: michaela

Bor du hemma hos föräldrarna?? jag med :) haha.. ja det är billigt å bra.. spec när man pluggar!



crazy bild på er!! :)

Ha en bra dag du också. nu ska jag ut å njuta av solen!!

2009-06-01 @ 11:21:49
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0