På besök i storstan!

Har varit iväg en sväng i Linköping och hälsat på Ines! Äntligen!
Väldigt mysig stad, fint väder och trevligt sällskap! Kan det bli bättre?
 Kändes skönt att komma bort från Sävsjö ett tag, även om det bara var en natt.
Men jag är så otroligt trött på den staden =/ vill bara bort ibland!

Igår fick det bli en liten shoppingtur i stan, och lunch på Wayne´s!
Sen köpte vi med hos lite mat hem till kvällen, då det fick bli Het köttfärsdipp och popcorn framför Robinson.
Natten tillbringades i hennes 2-mannasoffa. Trångt, men mysigt! Haha.



Idag på morgonen tog vi en morgonpromenad förbi universitetet, och sen en god frukost!
Lite mer shopping, promenad genom kyrkogården, solning, plugg, rabarberpaj och tomatsoppa, chill och Inessnack!



Tråkigt att åka därifrån! Tillbaka till verkligheten, vardagen! Den trista vardagen!
Usch vad deppig jag låter.
Men just nu är jag så trött på samma gamla vanliga vardag!
Vill så mycket mer!
Känns som att jag väntar på att nåt ska hända!
Men det händer aldrig!

Jaja! Nu blir det tv:n för min del! Nattinatt!

Och tack Ines! Du är guld värd! <3

Kommentarer
Postat av: Ines

det va kul att du kom!

tack för en fin helg:)

2009-05-25 @ 07:56:29
Postat av: michaela

hmm, jag känner igen de där tankarna.... man vill liksom ha ut mer av livet än bara - tråk!

vad säger linus om det då? kan ni tänka er att flytta nån annanstans?? :) göra nåt annat liksom?

slå er ur "vanliga, trista vardagen"??



lycka till med allt!

2009-05-28 @ 13:51:33
URL: http://realmicca.blogspot.com
Postat av: michaela

förresten! jättefina kläder du hade på bilden där :)

2009-05-28 @ 13:52:47
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0