En dålig dag!

Nu hade jag tänkt klaga lite igen! Bra att ha en blogg så man kan skriva av sig lite ibland när man känner att det behövs. Idag rann den sista droppen över( säger man så).

Har varit väldigt mycket klagomål på min utbildning från oss i klassen nu det senaste.
Vi tycker inte att utbildningen håller.
Jag har knappt lärt mig något nytt sen jag började där i januari, förutom massagen då.
Jag som hade hoppats på att få lära mig massa nya, intressanta saker.
Istället åker man till skolan för att fika och äta lunch känns det som.
Dessutom MÅSTE vi äta lunch där. 52 kr/dag! Helt sjukt!
Känns ibland som att vi går där för att skolan ska tjäna pengar på oss, inte för att vi ska lära oss något.

Idag gick jag upp halv 7, åt frukost, tåg bussen till skolan.
Och när jag kommer till skolan säger de att det inte blir något förrän halv 11.
Fika!
Sen en kort föreläsning om tatueringar =/ vad det har med friskvård att göra vet jag inte.
Lunch!
Och sen slutatade vi. Så fick vänta 2 timmar innan bussen gick hem igen!
Helt meningslös dag!

Åh, vad jag var förbannad då. 
Då försvann verkligen all min motivation till skolan.
Har till och med börjat tappa suget för ämnet friskvård.
Har börjat på 2 misslyckade utbildningar.
Kanske inte är meningen att jag ska jobba med det.
Vill ju gå något bra, så jag lär mig något nytt. Så jag kan börja jobba med det jag vill.
Inte bara slösa en massa tid på ingenting



Imorgon tänker jag inte åka in till skolan. För jag  känner verkligen inte alls för det! Det enda som gör att jag vill åka till skolan är mina underbara klasskompisar! Om det inte var för dem hade jag slutat för längesen!

Dagens positiva: Ananasen jag åt nyss var den godaste ananasen jag någonsin ätit! Yummie!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag känner precis likadant som du gör nu, allt är bara trist och tråkigt. Men vi får försöka peppa varandra! Du är med en underbar klasskamrat, kramis

2009-05-26 @ 22:51:13
Postat av: marina

Håller helt med dig, fan vilken meningslös dag ni måste ha haft. Dålig planering, som vanligt... Tur att man inte kom till skolan då... Ska du komma i morgon? kramar

2009-05-28 @ 11:48:08
URL: http://whattoweartoday.blogg.se/
Postat av: michaela

Men usch va tråkigt!! :(

man vill ju gå en utbildning som man lär sig nåt av.. man vill ju BLI nåt sen, ha mer kunskap osv... fyy! bra du är som fortsatt ändå!

är utbildningen bara en termin eller?

2009-05-28 @ 13:49:21
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0