Vårruset!

Igår sprang vi Vårruset Jonna och jag! Tredje året i rad..och jag var nog minst laddad för detta året. Ösregn på vägen dit =/ men sen sprack det upp som vanligt. Och inte mycket gott att provsmaka var det heller. Så vi drack kaffe och köpte en godisrem innan loppet. Skulle vi inte gjort! Magen var väl sådär =/ inte smart innan man ska springa! Men men...synde straffar sig. Haha!

Gick i alla fall bra för mig. Har fått tillbaka min ork igen, vilket känns otroligt skönt. Man kan behöva en vilovecka ibland. Ska försöka att träna lagom nu framöver. Slutade i alla fall på 23,40! Tror det ska vara mellan 4,5-5 km någonting. Ingen verkar veta säkert. Haha! Ingen som vet hur långt det är runt Växjösjön?!


Fick bli en macka i bilen innan vi åkte hem! Bara 4 dagar till Göteborgsvarvet. Hur det kommer gå kan jag inte svara på. Men jag känner mig lite mer motiverad nu i alla fall!

Nu blir det desperate! Ciao.

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej gumman Lycka till med gbg varvet, nu är jag snart på väg hihihiiiiiiiiiiiiii ska bli så kul, ska ta många foton och tänka på dig när jag sitter i den varma utomhus jacuzzin =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0