Vilken cykel är bäst?!

Tröttare än tröttast idag på morgonen. Jobbigt att gå upp, speciellt när regnet öste ner. Stå ute i regnet och vänta på bussen =/ det är aldrig kul. Väl i skolan får vi reda på att vår lärare har fått magsjukan. ÅHH, tänkte jag. Åkt till skolan helt i onödan, speciellt en dag som denna.

Men vi gjorde det bästa utav det! Vi gjorde konditionstest på varandra, kollade på en "erotisk" massagefilm, sofie visade massage och så fick jag en helkroppsmassage av henne! Mycket skönt. Så dagen var väldigt givande. Även att vi inte hade någon lärare.

Har precis varit och tittat på en cykel. Men vet inte vad jag ska välja. Aningen en mer träningscykel eller en vanlig statscykel. Vill ju inte att den ska bli stulen igen =/ kanske får bli någon begagnad annars. Päronen har ju lovat att ge mig en i 20-årspresent! =)

Ikväll blir det tjejkväll med tjejsnack, fika, vänner och grey´s. Tycker om onsdagar med mina vänner! Dem är BRA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0