Effektiv dag!

Idag har jag haft en sån där dag, då man gjort en massa nytta. Sånna dagar tycker jag om. Hoppade skolan idag, men ställde ändå klockan på 7. Gick upp, på med träningskläder, reflexväst och i med I-poden och sen ut i duggregnet och mörkret. Men himla skönt när man kommer ut. En promenad på morgonen gör susen ;) Man är som i en egen lite värld.

Skönt att komma hem efter en timmas powerwalk och äta en rejäl frukost och dricka kaffe. Passade på att plugga lite matte då med, så jag inte kommer efter bara för att jag inte är i skolan.

När frukosten lagt sig begav jag mig mot gymmet och körde styrka! Idag gick träningen väldigt bra, och jag hade en massa energi. Skönt att vara nästan själv på gymmet med. Så nu är jag igång igen. Man tappar väldigt snabbt, men kommer igen ganska snabbt med, som tur väl är.
Imorgon får det bli löpning på schemat. Hälsenan känns bättre nu, så nu är det bara att tuta och köra ;)

I eftermiddag har jag mest pluggat matte och druckit massa kaffe. Sin, cos, tan och vinklar hit och dit. Man blir helt snurrig.
Så ikväll får det blir DH och slapp framför tv:n. Det tycker jag att jag förtjänar ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Härligt att böra att det går bra med träningen nu :)

Följer du fitness-schemat? Är det inte konstigt att ha "lätta" vikter med många reps? Provade det i fredags och det kändes så konstigt att inte ha det så tungt. Skulle det vara bra för löpare? För då får man väl börja med det ;)

2009-11-24 @ 17:02:42
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0