En dålig dag!

Idag har det varit en sådan dag då allt går emot än, eller det känns så i alla fall. Klockan ringde halv 6 på morgonen, dags att åka buss 1,5 timma till skolan. Riktigt trött idag på morgonen, även att jag gick och la mig vid 9?! igår.
Fick mitt nya schema idag för vårterminen, och det såg inte alls bra ut =/ vet inte hur jag ska fixa det. Inte lätt när det är så dåliga förbindelser. Att pendla är det värsta jag vet.
Kom hem kl. 4 och var helt slut, men tvingade mig till gymmet, för jag tänkte att jag skulle bli piggare då. För det brukar jag bli. Men inte idag. Mådde mest illa, och fick världens huvudvärk och blev ännu segare när jag om hem. Ingen riktig mat hemma heller =/
Men som tur är har jag en sambo som kan göra mig på lite bättre humör. Så nu ikväll har vi druckit te och skrivit en massa julkort. Nu borde jag sova och vila mig. Imorn ska jag upp vid halv 6 igen. Jippi!!
Ska försöka att julhandla det sista imorgon med :P Så man har det gjort.
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0