En resa bokad!

Japp, igår fick Jonna och jag en fix idé och bokade en resa bara så där huxflux. Till Stockholm i slutet av januari! Vi kommer bo mitt i centrala Stockholm, ca 1,5 km från drottninggatan! Och hotellet såg jättefint ut! Kommer bli kanonkul!

Jag har alltid så himla kul med henne. Skrattar en massa när jag är med henne! Äkta vänskap det där. 17 år av vänskap! Det är långlång tid! <3




Idag började jag med en långfrukost i sängen. Äntligen fick man sova längre än till halv 6. Skönt! Nu blir det plugg, sen träning, handla mat, och sen jobb på badet 15-22.

Tips: Testa att koka upp två kanelstänger i en liter vatten. Häll sen i koncentrerad äppeljuice. Mums!

Nu ska jag plugga och lysssna på juulmusik! :P

Kommentarer
Postat av: jonna

Jag blir glad när jag läser ditt inlägg stumpan :) Ha en bra dag!

2009-11-18 @ 09:37:37
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0