Ett tomt kylskåp!

Nu sitter jag med en skål med fibergröt, mjölk och hackade mandlar. Och en äggmacka till det. Läste att gröt efter träning fungerar utmärkt! Vad bra, för jag har inte mycket annat här hemma. Tog sista ägget med =/ Ajdå. Dags och handla kanske! Men de har de varit i 3 veckor nu. Mat är ju de viktigaste man kan handla, men ända sparar man in på de, så man kan köpa lite annat kul! Vad dum man är egentligen!
Skönt det skulle vara att få maten serverad varje dag!
Skrev ihop ett nytt träningsprogram(igen, jag vet) idag. Och de kommer nog bli bra. Styrketräning, 2 dagars löpning, och 2 dagars vila. Det är bra. Annars är jag väldigt dålig på det där med vila.
Så idag blev de styrka på gymmet.
Har haft så ont i hälsenan dem senaste dagarna, och är rädd att jag fått hälseneinflammation. Att det alltid ska vara något. Det är nog inte meningen att jag ska springa kanske!
Ikväll ska jag kolla på Biggest loser, Ullared och jobba lite hemma hos min kära mor och far!
Jag vill sätta upp julstjärnorna! För tidigt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0