Heldag i Växjö!

Igår var jag i Växjö hela dagen. Först var det dags för skola, började med en ny mattekurs. Efter det tog jag bussen in till stan där jag träffade Jonna. Vi åt lunch, och sen strosade vi runt bland affärerna. Hjälpte Jonna att hitta lite kläder, för det är sparande som gäller för mig. Att flytta hemifrån kostar mer än man tror. Köpte i alla fall en halsduk på ginatricot för 99 kr. Och Jonna och jag köpte en jättegullig leoparddräckt till lilla Lowa.


Visst blev hon söt i dräckten =)



Så vi åkte till Lina och Arons lilla hus och hälsade på. Träffade söta Lowa som bara är 2 månader och fikade innan vi begav oss mot det efterlängtade Huseby.

Granar och ljus överallt, tomatar, glöggdoft och julpynt. Men även om det kändes juligt, så fick jag ingen riktig julkänsla =/ Kanske var vädret som gjorde det. Men mysigt var det ändå. Köpte gojibär och en stark senap som man kan ha till julskinkan sen i jul ;) Tack för en mysig dag Jonna <3



Bilderna är från Jonna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0