Helgen som varit!

I fredags var Linus och jag i Kalmar! Kom dit vid 6-tiden ungefär, och fick ett härligt välkomnande av Martin och Victoria. Jättemysig lägenhet mitt i city ;)



Där bjöds på trerätters. Vitlöksbröd, italiensk paj och frukt och chokladfondue. Och vin och annat gott! Man har mycket att prata om nu när vi ses så sällan.



Istället för att sätta oss soffan och bli trötta bestämde vi oss för att gå ut och ta något att dricka. Tur att dem bor så centralt. Inte långa sträckor direkt. Vi började med att gå till ett uteställe som hette Palace. Där tog vi varsin drink, och dansade. Längesen, alldeles för längesen. Men kul var det!



Sen gick vi vidare till Oleary´s och satt och pratade. Tiden gick och vi var nog inte hemma förrän halv 3, så vi slocknade ganska snabbt.

God frukost på lördagen, och sen en tur till köpcentret och lite fika! Kalmar är en himla mysig stad. Precis vid havet, gamla gator och lugnt och skönt :P

Tanken var att jag skulle ha gått ut på lördagen med. Men efter en två timmars bilresa hem till Sävsjö igen, hade jag varken ork eller lust. Så Linus och jag tog ett bad i Badhusets bubbelpool, och sen åkte vi hem och la oss i soffan och kollade på tv hela kvällen.

Känns skönt idag, då man känner sig väldigt pigg. Adventsfrukost, promenad och fika hos föräldrarna! Mysig start på dagen.

Tack för en underbar helg! <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Håller med. EN UNDERBAR HELG :D

2009-11-29 @ 13:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0