Huseby imorgon!

Måndagen över snart, hjälp vad tiden går! Snart jul, sen vår och sommar. Kommer gå snabbt tror jag. Imorgon är jag en heldag i Växjö. Först skola, sen lunch med Jonna på stan och kanske lite fönstershopping ;) sen bär det av mot Huseby och Nordens största julmässa. Vet inte hur många år vi har varit där nu, Jonna och jag! Men många år är det! Så imorgon kommer vi få en massa julkänslor, dricka glögg, lyssna på julmusik, titta på tomtar, smaka senap och sylt och en massa godis. Mumma!

På torsdag är det 6 veckor till julafton! :P
Idag när jag kom hem från gymmet efter en timmes crosstraining, trött och hungrig hade min sambo lagat god middag och tänt en massa ljus! Sånt uppskattas verkligen. Synd att det inte händer så ofta bara ;)
Ser fram emot morgondagen! Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Em

Va glad över det lilla du!

2009-11-10 @ 07:57:34
URL: http://emklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0