Julpyssel i lägenheten!

Idag har det varit fullt ös medvetslös! Vet inte vart tiden har tagit vägen. Skönt att sätta sig ner nu och bara ta de lugnt hela kvällen med varma mackor, idol och skumtomtar.
Gick upp halv 8 och började storstäda lägenheten. Damma, skura, tvätta, rensa kylskåp, städa ugnen, baka saffransskorpor, sätta upp julstjärnor m.m.
Ines tittade förbi en sväng och fikade och tjatade lite ;)
Har dessutom hunnit med att köpa blommor och slå in julklappar! Att slå in paket är nog bland det värsta jag vet. Blir alltid så himla fula när jag gör dem =/
Nu är de julmysigt i lägenheten =) och jag ska bara njuta och ta det lugnt i helgen!
Btw fick jag Fitness tidningen idag! Kolla in den 24:e novmeber! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0