Julpyssel!

Kom hem från en promenad i skogen nyss. Plockade lite mossa och fixade med min adventsljusstake!
Så mysigt att julpynta i lägenheten och lyssna på julmusik!



Igår var de julskyltning är i stan, och Jonna och jag gick runt i de få affärer vi har här hemma. Köpte i alla fall två refelxvästar till mig och Linus, så vi syns i vintermörkret!
Sen köpte vi med oss lite kebab och godis och begav oss hem till my place och tittade på "Tomten är far till alla barnen". Så himla rolig film. Ett måste i juletider ;)

Åkte hem en sväng till familjen med, och tittade på nya Robison och drack lite glögg! Mys!

Idag får det bli lite plugg, och kolla på någon film tror jag! Helgen är över, igen. Men tiden går snabbt, snart jullooov, i tre veckor. Det kommer bli skönt.




Kommentarer
Postat av: Michaela

åh vad fint! Jag älskar julen! :)

2009-11-23 @ 11:15:12
URL: http://citytjejen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Oj vad fint! var har du köpt dessa fina hjärtan? :)



Jag ska oxå vara med i ftiness ;p

2009-11-23 @ 14:27:08
URL: http://pluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0