Nära och kära betyder mer än man tror!

Har haft besök av Emelie nu i eftermiddag. Trevligt att sitta och prata minnen, livet och tankar. Kan man behöva ibland. Vänner är bra, och dem ska man vara riktigt rädd om. Äkta vänner växer inte på träd.



Igår saknade jag verkligen alla vänner så otroligt mycket. Känns som att alla bara försvinner bort, men när man väl ses igen så är allt som vanligt! Det är tur det! Synd bara att man är så dålig på att hålla kontakten och hälsa på alla som flyttat.

Men imorgon ska faktiskt jag och Linus ta en tripp till Kalmar och hälsa på våra kära vänner Martin och Victoria. Ska bli kul att se deras lägenhet..och sen vet jag att de kommer bli trerätters :P alltid kul att se vad de blir för mat. Vet redan nu att de kommer bli super, de blir de alltid när dem lagar mat ;)




Kommer bli en bra helg med nära och kära! Julen närmar sig, och de gör att man tänker lite extra på alla vänner och familj <3 det tycker vi om!


Kommentarer
Postat av: Em

<3

2009-11-26 @ 21:50:12
URL: http://emklasson.blogg.se/
Postat av: Victoria

SÅ himla kul att ni kommer ner :D

Kommer bli en toppenkväll.

Kan erkänna att jag har laddat upp med ordentligt med godis. Vi godisgrisar <3 Inget chokladbollsbakande idag inte ;)

SES IKVÄLL :)

2009-11-27 @ 12:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0