Nu far vi...

Dagens träning är nu avklarad, eller ska man kanske säga helgens träning. Tror inte det kommer bli så mycket mer träning i helgen. Men tur är väl de att jag har lagt mina vilodagar där ;)

Idag fick det blir 7,5 km löpning på bandet, i lugn takt. Vill bygga upp löpningen sakta. Konditionen är ju inte som den var förut direkt, men den blir bättre och bättre för varje träningstillfälle. Jag har ju en grundkondition. ;)

Snart kommer Linus hem och då ska vi äta lite middag, innan vi åker iväg till kusten och Kalmar! Köpte faktiskt lax idag till middag. Har saknat det. Förr åt jag de säkert 2 ggr i veckan. Men nu när man flyttat så har de inte blivit så. Linus gillar inte fisk, och sen är lax så dyrt =/ Men idag får det bli det.

Kommer bli en bra helg tror jag! 


Hoppas ni med har något kul att se fram emot denna helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0