Nytt träningsprogram...igen!

Igår började jag på gymmet igen, efter en månads uppehåll. Det är så kul att träna. Man får ett lyckorus genom hela kroppen! Det är såå skönt! Så för er som inte testat, gör det! =)
Både kroppen och knoppen mår bättre av det, de lovar jag.

Idag var jag på gymmet en sväng igen. Hade egentligen tänkt ge mig ut och springa, men vädret var inte så kul, så bestämde mig för att springa inne istället. Men idag var det segt, magen har inte varit som den ska idag, så jag sprang en stund och sen cyklade jag. Testade mitt nya träningsprogram med, som är speciellt för löpare. Inget jag är van vid. Det ska vara lätta vikter, mest med sin egen kroppsvikt, och 20-25x3 repetitioner.
Segt, speciellt när man är van att köra tunga vikter 10x3 repetitioner. Men jag hoppas det blir bättre när kroppen vant in sig på det. Man ska ha lätta, uthålliga och vältränade muskler när man springer har jag hört ;)

Första snön idag, och jag blir såå sugen på jul och allt därtill! Mysmys!


Vi är galna i julen!

Ikväll kommer Jonna till mig på fika och Bonden och Grey´s. Onsdagkvällar är dem mysigaste i veckan!
Man behöver lite vardagslyx ibland, så man klarar hela veckan!




Kommentarer
Postat av: Jonna

yes. vi är verkligen galna i julen! tack för igår btw :)

2009-11-05 @ 11:04:59
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hejhej!

Ska du inte komma o prova bodypump? det är verkligen uthållighetsträning!

o roligare än gymmet.( tycker jag?=))



/bodypumpnörden.

2009-11-06 @ 15:13:25
URL: http://panman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0