Snön föll!

Idag har det varit en sån där skön dag! Gick upp vid halv 8, och åkte direkt till gymmet! Sprang 7 km i lugn takt, och idag kändes det riktigt bra. Hoppas det håller i sig. Vill få tillbaka konditionen och uthålligheten igen. Men jag har jätteträningsvärk idag. Träningen gav visst mycket ändå igår, även att jag inte tyckte de. Kanske ska ge det en chans i alla fall.

Åkte hem i snön och åt en god frukost och tittade på Desperate som jag missade i tisdags! Älskar den serien. Sen målade jag dörrkarmen en gång till, och pluggade till mattetentan som jag har imorgon.

Ikväll har jag fixat i "det tredje rummet" som blev klart idag. Golvet är på plats och allt är målat. Nu är det bara lister, saker på väggarna och lite möbler som fattas. Finns i princip bara skrivbordet här inne nu! Men känner redan att jag trivs :P Det kommer bli MITT rum!

Imorgon åker jag till Växjö och skriver tenta. Sen är det helg!
Och Martin och Victoria kommer och tittar på idol med oss imorgon. Trevligt!




Är dålig på att ta kort nuförtiden. Men här kommer i alla fall en bild på min nya frisyr.
Har äntligen börjat vänja mig vid kort hår. ;)

Ps. Lyssnade på julmusik idag! Det är helt underbart mysigt! Ds.


Kommentarer
Postat av: Em

Jättefint!

2009-11-06 @ 07:42:05
URL: http://emklasson.blogg.se/
Postat av: Elin

gud va fint:) passade du jättebra i:) syns på fredag, ser jag fram emot:)

2009-11-06 @ 14:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0