Söndagsåkare!

Min sambo är så otroligt snäll, underbar, sexig och ja, allt man kan tänka sig! Igår när han kom hem från jobbet överraskade han mig med två biobiljetter. Så vi åkte till Jönköping där vi fikade på IKEA, kollade in alla julsaker.



Sen gick vi på bio, "Bröllopsfotografen", som var väldigt bra tycker jag. Så ni som inte sett den, GÖR DET!
Efter filmen bjöd han mig på middag på Jensen's beefhouse. Mysigt att lyxa till det lite en söndagkväll. Det behöver man ibland.




Och min älskling är så bra på att göra mig glad, och sur med iofs ;) Men oftast gör han mig glad!
I lördags hade vi varit tillsammans i 4,5 år! Lång tid, och jag hoppas det håller livet ut ;)


För 4,5 år sen!


Kommentarer
Postat av: Tess

Mitt mål med träningen just nu är att åter bli vältränad, som kanske framgår utav min blogg har jag vart mer eller mindre sjuk under 3 år och gått upp 20 kg, tappat massa muskler osv. Mestadels är att få ordning på det, men samtidigt försöka bygga upp ett imunförsvar så jag kan få vara frisk någon gång.



2009-11-23 @ 22:39:23
URL: http://tesstraning.blogg.se/
Postat av: Cissi

I nummer 2 nästa år ska jag vara med,, samma uppslag som dig antar jag :)



Grattis till 4,5 år! Det är länge! :)

2009-11-24 @ 11:40:34
URL: http://pluppan.blogg.se/
Postat av: INES

jeeey va mysigt! kärlek kärlek i massor!! det gillar vi!

pusss å kraaaaaam

2009-11-24 @ 11:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0