Väggord!

Idag var det segt att gå upp halv 6 på morgonen. Men väl i skolan gick det ganska bra. Fick reda på att jag klarade biologitentan med! Det kändes skönt, men på fredag är det matte som gäller.

Nu i ikväll har pappa och jag rivit ner tapeter, som blev för bubbliga. Inte kul att ta ner tapeter som man hållt på och måla hela helgen. Men det handlade bara om två längder. Så imorgon hoppas jag att golvet läggs! ;) Vill börja inreda. Vi fick i alla fall vårt väggord idag som vi satte över tv:n. Lite pilligt var det, men det blev fint =)

Någon mer än jag som blev sugen på att åka till Ullared efter kanal 5:s Ullaredsdokumentär? ;)

Idag åt jag årets första lussebulle! Snart är det juuuul!


Kommentarer
Postat av: jonna

fiiiiint! du är värsta upptagen nu förtiden :) jag blev med sugen på att åka till ullared. och säkert 1 miljon andra människor haha

2009-11-03 @ 09:50:31
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: Em

Var hittade ni väggorden? Jag har letat efter sånt.

2009-11-03 @ 18:11:00
URL: http://emklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0