Klippaklippaklippa!

Idag fick det bli en oplanerad tripp till frisören. Tur att ens bästa vän jobbar som frisör. Då är det bara att bege sig neråt stan när hon har en ledig tid! Perfekt. Kolla in hennes blogg för lite tips!: jonnalidstrom.blogg.se
Idag var jag på ett sånt humör att jag bara ville bli av med håret, så jag rakade av hela alltet. Känns riktigt bra nu faktiskt! Slippa ta hand om håret överhuvudtaget.

Haha, nej! Så illa är det inte. Men jag klippte av en bra bit och gjorde det riktigt ljust! Känns riktigt skönt, men ovant. Men vill ha tillbaka mitt friska hår igen, och de går snabbast om man klipper av det! Och sen är det kul att förnya sig någon gång. Det kommer nog ta ett tag att vänja sig vid att man inte har långt hår längre ;) Har ju haft det några år nu. Men jag är nöjd! ;)
Byebye long hair!
Ikväll åker jag till Växjö, och sover där inatt. För imorgon har jag min första riktiga tenta! Hoppashoppashoppas den är lätt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Lycka till gumman :)

Jag ska hålla tummarna hårt. Själv har jag min nästa vecka. USCH!

2009-10-22 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0