Fitnessmodell!

Igår var jag på besök i Stockholm, by myself! X2000 upp till Stockholm! Mysigt att åka tåg, och det tar inte så lång tid att åka upp till huvudstaden. Varför är man inte där oftare?! Det är ju så himla mysigt där. Tycker om den staden mer och mer. Var ju inte så längesen jag var där, och tur var väl de, för då kunde jag hitta någorlunda. Gick runt i lite affärer och åt lunch bland alla stressiga affärsmän.

Sen tog jag T-banan till Medborgarplatsen där det var dags för sminkning och fotografering för min favorittidning "Fitness Magazine". Skulle ta en bild när det skulle se ut som jag sprang, och det var lättare sagt än gjort.
Men till slut fick vi en bra bild! Tidningen kommer ut i slutet av november, så håll utskik om ni vill läsa lite om mig och min träning =)



Sen åkte jag tillbaka till centrum där jag tog en kaffe och scones, innan der var dag att ta tåget hem till Sävsjö igen! Lite tråkigt! Hade velat stanna där lite längre!



Idag är jag "ledig". Då blir det plugg, promenad och förhoppningsvis en joggingtur i skogen sen i eftermiddag!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: jonna

låter hur mysigt som helst. kul att åka iväg själv en sväng ibland också och bara ta det lugnt. stockholm är himla mysigt och man borde åka upp dit över dagen nån gång och bara strosa runt :)

ska bli superkul när tidningen kommer ut! jihoo.

2009-10-15 @ 13:28:30
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: jonna

btw.. så tar jag ggärna en promenad i helgen med dig :) åker till jkpg imornkväll o är där till lördag. vet ej när jag kommer hem .. men annars kan vi ju gå på söndag. kanskw till gymet ihop? :)

2009-10-15 @ 13:34:14
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: becca

ååå det lät intressant! :) det ska jag hålla utkik efter! ha det bra, kram becca

2009-10-22 @ 19:13:11
URL: http://beccakrig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0