Först vila..sen så!

Eftersom jag inte kan träna nu så måste jag försöka hålla träningsmotivationen uppe. Så jag försöker läsa en massa träningstips i tidningar, böcker, bloggar med mera. Och det gör att man blir ännu mer peppad att bli frisk och sätta igång. Jag får se det som en välbehövlig vila nu. Rör mig inte längre än till Konsum, för att handla lite mat, godis och hyra film.

Halsen är värre idag, och jag trodde mitt ena öra skulle explodera idag på morgonen.
Varför sätter sig alltid min förkylning i öronen?!
En sida som jag rekommenderar till er som springer mycket är www.marathon.se. Kolla in den och titta på Anders Szalkais löpskola! Den ska jag börja med sen när jag är igång igen!
Och sen ska jag börja gå efter mitt träningsprogram som jag fick av den personliga tränaren Jeanette Lindberg!
Längtar järnet nu. Men först vila. Sen sätter vi igång igen! Och då j*lar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0