Friday I'm in love!

Ingen sömn inatt i Pär lägenhet, helt torr och hostig i halsen. Smög upp kl.6 för att inte väcka hans tre inneboende, äta frukost och gå ut i ett mörkt,regnigt och stilla Växjö, bara enstaka personer som skulle till jobbet. Mysigt att gå sådär på morgonen, allt är så lugnt och luften är så frisk! Affärerna är inte öppna, bara städpersonal syns därinne.
Kl.8 var det dags för tenta! Gick väl sådär, men hoppas verkligen jag klarar det. Åkte i alla fall hem med en tidigt buss och min älskling kom och hämtade mig i Vrigstad. Har saknat han efter bara EN natt. Blir det så när man är sambos? Han är i alla fall helt underbar <3
Ikväll kommer min kära vän Jonna och gör mig sällskap! Idolmys och popcorn :P Popcorn har blivit min nya passion! Inte choklad längre, faktiskt! ;) men det är ju gott det med.
Imorgon är det dags för högskoleprovet, HELA dagen! Hoppas jag gissar rätt på allt! Det hade varit något! För högskoleprovet är inget för mig, så är det bara. Men någon gång kanske man har tur.
Nu är jag hungrig! Vad blir det för mat?
Ps. Melissa Horn måste ni lyssna på! Hennes låtar är så underbara! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0