Glögg och saffransskorpa!

Helgen bara springer iväg konstigt nog! Det hade inte gjort något om den hade varit lite längre tycker jag. I fredags fick jag hoppa in och jobba lite på Konsum, välbehövda pengar. Man inser verkligen hur dyrt det är att flytta hemifrån. Mat är inget billigt!

På kvällen kom Joar och Jannike på besök! Linus och jag hade fixat mat. Fick bli "make your own pizzafriday"! Riktigt gott blev det. Jag hade fixat minipizzor, och sen fick man lägga på vad man själv ville. Supergott blev det! Och en fick vi en fin orkide i inflyttningspresent med! Linus och min kärleksblomma skulle det visst vara.


Igår var det en riktig innesittardag. Regn och rusk och en massa plugg. Och på kvällen åkte vi till Torsets skola för 25årsfest. Tacobuffe, lekar, vin, dans och trevligt sällskap. Blev en lyckad kväll som tyvärr gick alldeles för snabbt! 



Idag är en seg söndag! Vädret är tråkigt, man är allmänt seg i hela kroppen. Längtar tills ikväll då Linus kommer hem från jobbet. Då ska vi bada, äta gott, kolla på film och mysa!

Sen börjar ännu en ny vecka!

Btw så invigde vi en nya glöggen igår, och jag var ju bara tvungen att baka saffransskorpor! Julkänsla?! Oja!


Kommentarer
Postat av: jonna

åh saffransskoprpor :)

spara några till på onsdag! :D

2009-10-05 @ 11:08:45
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0