Kontrollfreak =/

Idag har det varit en sån där dag som man känner att allt är fel. Man orkar ingenting fast man vet att man har hur mycket som helst att göra! Jag hatar verkligen att ha en massa plugg! Varför jobbar man inte? Då slipper man ha en massa press när man kommer hem. När man pluggar är man aldrig riktigt ledig. Jag tror tyvärr att jag är en sån person som inte klarar av att plugga, just för att jag har väldigt svårt att koppla av. Svårt att släppa alla tankar på skolan och tänka på något annat. Så är det med allt jag gör, och det gör att jag ständigt känner mig stressad. =/ ingen bra egenskap! Jag är ett kontrollfreak som Linus brukar säga.

Nu ska jag försöka koppla av, för imorgon börjar en ny intensiv vecka! Jag önskar det vore över snart.
Så känner jag just nu, idag! Idag vill jag inte plugga en enda dag till i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Em

Men du får inte tröttna redan! Ha inte så höga krav på dig själv. Jag har släppt allt det. Vad mycket fritid man får! :) Ta det inte på sånt allvar- flyt bara med, annars orkar man inte. Kram! (tänk att detta ska komma från mig)

2009-10-11 @ 20:04:02
URL: http://emklasson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Martin trodde du hade skrivit om mig. Jag är ju precis likadan... Jag vet prcis hur du känner, men kämpa på. Du kommer klara det. Du kommer in på optikerpogrammet. Du kommer bli en SKITBRA optiker ;). Åh bland det viktigaste, DU är en fantastisk vän och människa. :D



2009-10-12 @ 14:09:42
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0