Längtar till jul!

Vaknade med huvudvärk och rinnande näsa idag! Usch! Men fick ändå dra mig upp ur sängen och börja plugga! Inte lätt att koncentrera sig. Vet inte hur många pauser jag har tagit idag! Kollat på tv, köpt tröstgodis, ätit, druckit en massa te, tittat på "Step up", skrivit brev, beställt böcker m.m.

Känns som de inte går in något i huvudet på mig idag när jag pluggar. Lika bra tt låta det vara, och göra ett nytt försök imorgon.

Förresten, varför har jag sån himla julkänsla?! Längtar superdupermycket. Ska bli så kul att julpynta sin egna lägenhet i år. Julgran och adventsstjärnor. Och så kan manbaka saffransskorpor, pepparkakor och lussekatter =)

Den 10:e november åker Jonna och jag till Huseby, Nordens största julskyltning, som vi gjort nu i några år. Där kan man strosa runt och få lite julkänsla, och provsmaka en massa senaper, glögg, julgodis och ostar! Vi är proffs på det Jonna och jag. Vi brukar alltid komma supermätta därifrån, kostigt nog :P

Ikväll får jag träffa mina underbara <3


Kommentarer
Postat av: jonnis!

Huseby here we come :) :)

2009-10-21 @ 09:41:10
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0