Målning på G!

I'm a busy woman. Eller kanske inte, men det känns så just nu i alla fall.
Jag och min sambo håller på för fullt att göra fint i vårat "tredje rum". Äntligen ska det gå från att vara ett skräprum till att bli ett mysigt kontor. Kommer bli så skönt att ha nånstans att plugga i lugn och ro.
Mannen har målat taken vita, och jag och pappa har tapetserat väv. Så nu ikväll blir det för mig att grundmåla väggarna.
Och imorn blir det att måla väggarna med någon fin färg. Förslag?! Någon?! Ska det var nåt annorlunda, eller ska man köra på vit, som alltid funkar. Det är inte lätt. Och sen ska fönster, dörrar målas. Och golv ska läggas. Kommer bli bra när det väl är färdigt. =) Men ja vet vad som händer i helgen i alla fall!
Ett litet recept från mig: Ta två skivor skinka, och lägg några ostskivor emellan och stek det sen i stekpannan till skinkan fått färg. Mumsigt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0