Min nya favorit!

Har hittat en underbar låt som jag vill ha när jag gifter mig någon gång i livet!
Så otroligt fin är den låten, och Sofia Karlssons låtar gör mig glad!

Dina händer

Jag vill somna med mitt hår vid ditt ansikte i natt
Jag vill lägga mitt huvud i dina händer
Jag vill smekas av din värme
Jag vill gå i ditt ljus när morgonen gryr och dagen blir grå här i Göteborg
Jag vill somna med mitt hjärta invid ditt hjärta inatt
Jag vill vila min panna mot din panna
Jag vill smekas av dina händer.
Jag har väntat länge nog att vintern ska bli vår och dagen ska gry här i mitt hjärta.
Jag vill somna med mitt hår vid ditt ansikte i natt
Jag vill lägga mitt huvud i dina stora händer
Jag vill smekas av din värme
Jag vill stanna i din farm när morgonen gryr och dagen blir grå här i Göteborg
Jag vill somna med mitt hjärta invid ditt hjärta inatt
Jag vill vila mina läppar mot gropen i din hals
Jag vill smekas av dina händer
Jag har väntat länge nog och jag tror att våren den kommer inatt till Göteborg.

Min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-10-16 @ 14:11:09
Postat av: Victoria

Åhhhhh, vill tillbaka.

Vill till värmen!

Om jag bara hade haft pengar hade jag dragit med dig :)

2009-10-16 @ 14:12:24
Postat av: Sandra

Jag vet den är underbar!!

2009-10-17 @ 10:34:07
URL: http://ruthlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0