Okt. 27, 2009

Det händer inte så mycket roligt i mitt liv just nu. Det rullar på som vanligt! Pluggar matte för fullt om dagarna, tittar på tv och idag rörde jag äntligen på mig efter nästan en veckas stillasittande. Snart dags att ge sig ut och springa och skaffa gymkort igen. Jag är jätteladdad. Behöver träna för att må bra, annars känner man sig instängd och man blir bara ännu mer höstdeppig och motivationen till allt är lika med noll.
Igår kväll fick jag träffa Helena och Sandra. Te, Tinas Cookalong och prat. Mysmys!
Och Tina gjorde en efterrätt som såg såå god ut, och smidig verkade den med. Den måste verkligen göras snart.
Receptet finns här!





Kommentarer
Postat av: conny

mm. verkade himla gott det där du! :) måste vi testa snart!

2009-10-28 @ 12:33:27
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: Victoria

Skulle bara tala om att jag såg Melissa Horn, hon du gillar, kommer till Kalmar och spelar Live =). Komma ner till mig då?

2009-10-28 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0