Om inte det ena, så blir det det andra!

Vad var det jag sa! Man ska aldrigaldrig säga att man tror att man kommer bli sjuk, för då blir man det. Och så kommer det alltid med perfekt tajming när man är som mest på G med träningen! Åhhhh, jag är så arg. Halsen verkar, huvudet exploderar snart och näsan rinner. Vill ge mig ut och springa nu när det går så bra, men NEJ då blir man sjuk istället. Är det inte kramp ivaden, så är det benhinnan, och är det inte benhinnan så är det förkylning! Åhh!

Så nu sitter jag sjäkv i lägenheten och kurerar mig med mitt älskade chaite, och pluggar inför  min första tenta som jag har på fredag! 8-13. Sen på lördag är det högskoleprovet som gäller, hela dan. Gissa om jag ser fram emot helgen?!

Jag kommer vara hemmma, isolerad hela veckan och vila kroppen, men sätta fart på hjärnan och pluggapluggaplugga!



By the way så var jag på studiesamtal idag hos en jättebra studievägledare. Han fick mig att tänka på vad jag verkligen verkligen vill? Tror jag blev förvirrad nu än vad jag vart tidigare. Men som sagt, man måste vra säker på det man ska göra resten av livet! Har ett halvår till att bestämma mig Dte känns skönt!

Nu blir de lite plugg tilll, sen "Matakuten" kl.21 på 4:an! Kolla in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0