Torsdagen!

...och så har torsdagen gått.
Tiden springer verkligen på, och det tycker jag om! Konstigt nog. Längtar till jul och allt mys. Igår när jag gick i Sthlm hade dem redan plockat fram julsaker lite här och där! Myyys.

Men idag har jag tyvärr inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort. Har tvättat, gått en promenad, dammat, dammsugit, skurat golven, fikat, ätit varm soppa, sprungit 8 km med pappa, njutit av ledigheten!


Kvällens middag!

Tycker om "lediga" dagar. Imorgon har jag en "ledig" fredag. Och lägenheten är redan fredagsstädad, så jag har tid att plugga imorgon.

Kollar på vädret nu, och de ser ut att bli riktigt ruskväder imorgon. Snö och kallt! Kanske ska baka lussebullar då?! Haha! Nä...inte riktigt än!

Och min älskling är sjuk, så jag håller mig på avstånd! =/

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0