Underbara löpning!

Idag var pappa och jag ute och sprang, och det kändes hur bra som helst. Helt underbart! Jag var helt överlycklig när jag kom hem sen! Hade hur mycket energi som helst.

Kände inte av någon kramp alls, ingen håll, ingenting. Det var bara skönt. Det är sådana tillfällen jag älskar. Det är det som är så härligt med löpning. Backar upp och ner. Och att springa nu på hösten är så skönt. Det är så friskt i luften, skogen är så mysig, kinderna kalla och på med mössan! Hösten är nog den bästa tiden på året att springa på...eller kanske våren! Sommaren är helt klart sämst i alla fall. Tappar alltid min motivation då.

Känner mig i alla fall laddad för löpning nu! Göteborgsvarvet 2010 i sikte. Rekordmånga som anmält sig i år med. Så ni som är sugna, skynda er att anmäla er, för platserna är nog slut snart!

Och sen ska jag snart till Stockholm för att få hjälp med min träning!
Kommer bli kul, inte något man gör varje dag!

Nu blir det chailatte, idol och sen true blood med min älskade sambo! <3


(Chaite, varm skummad mjölk, kanel, kardemumma och honung! Perfekt i höstvädret.)

Impossible is nothing!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Stockholm? Vad ska du nu göra för spännande?

2009-10-02 @ 07:18:47
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/
Postat av: helena

jag å victor kollade också på idol igår å drack chaite:)

2009-10-02 @ 15:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0