Uppdatering!

Vad gör jag egentligen?! Jo, jag är inne i en höst-depp-noll-motivations-tid! Haha. Men det är sant. Allt känns så tråkigt just nu. Motivation till skola och träning finns bara inte just nu.

Jobbade nästan hela helgen, och sen i lördags kväll lagade jag mat och kollade film med Ines och Sarah!


En gammal bild på Sarah och Ines! <3


I söndgas hade jag planerat att plugga hela dagen, men tror ni jag gjorde det? Nej! Blev en massa annat onödigt man gjorde, och på kvällen festade Linus och jag till det med en svullokväll, men bara på ett villkor, att jag lovade att inte få dåligt samvete sen efteråt. Och jag lyckades väl sådär med det.


Ben&Jerry, julmust, naturgodis och Falkfilmen!

Igår var det skola som vanligt, men det börjar bli jobbigt att gå upp klockan halv 6 nu =/ usch! Behöver sova ut snart känner jag. Det är det värsta med att jobba på helgerna med. Då får man aldrig sova.

När jag kom hem blev jag positivt överraskad av min sambo som hade köpt blommor till mig och lagade goda enchiladas till mig. Sånt uppskattar man verkligen. <3



Lite senare kom Jonnyboy på besök, och åt äcklig efterrätt, drack chaite och pratade om att resa iväg!

Idag var de skola, sen hem, se som vanligt, men gav mig ut på en löptur i höstvädret och det gjorde susen. Allt kändes kanon(förutom att jag börjar känna lite i benhinnorna igen, men om jag inte springer på asfalt ska det nog inte vara någon fara). Att springa i höstväder är nog det skönaste som finns. Love it.

Hemma själv ikväll, skönt ibland. Har ätit mat, tagit ett bad, och snart blir det Desperate Housewifes och chaite. Kvällen slutade bra i alla fall! Det var tur det.

Imorgon åker jag till huvudstaden en sväng! Yihooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0