Dunderförkyld!

Steg upp halv 6 idag på morgonen med dunkande huvudvärk, svullen hals och förkylning.
"Måste åka till skolan".

Satte mig och åt frukost och kände mig inte alls pigg.
Så jag tog beslutet att stanna hemma. Kröp ner i sängen igen och sov till halv 9.
Då fick jag honungste av min älskling.
Resten av dagen har bestått av bloggläsande, tv-tittande, tidningsläsande, te-drickande och citronpajsätande.
Absolut inget ansträngande här inte. Tråkigt när det är så fint väder ute och allt.
Menmen! Ju mer jag vilar, desto snabbare blir jag av med förkylningen. Kan ju inte springa ändå så.
That's my day!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch då =( Krya på Dig!

2010-04-28 @ 03:01:04
URL: http://bumbisplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0