Härlig promenad!

Härlig eftermiddag med en härlig promenad med sambon. Även om jag fick tvinga med honom.
Varför ska det vara lika svårt att få med honom ut och röra på sig varenda gång? Tråkigt tycker jag, men denna gången lyckades jag.
Kändes nästan lite som sommar idag! Varmt och skönt.
Har ju inte rört med längre än från soffan och till sängen de senaste dagarna, så det var riktigt skönt att få komma ut och röra på sig.
Började nämligen få ont överallt i  kroppen p.g.a. allt stillasittande. Klarar nog inte av att sitta still helt enkelt.
Nu ska jag läsa nya Topphälsa och ladda för morgondagen.
Då kommer nämligen dagen jag sett fram emot länge.
Jobb först mellan 6.45-13 på Konsum, och sen jobb på badet 14-22.
Härlig Valborg jag får! Wihooo.
Moneymoneymoney!

Kommentarer
Postat av: Linas träningsblogg

Jag brukar också få "tvinga" med min kille ;) hehe!

2010-04-30 @ 10:11:30
URL: http://www.linastraningsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0