Inne i en slappisperiod!

Herregud vad lat jag blivit. Inte likt mig alls. Efter att ha fått reda på att jag klarat alla mina tentor, och att det är
1 månad till nästa tentaperiod, så orkar jag inte börja plugga redan nu.
Jag kan inte träna på grund av min förkylning.
Så då passar väl soffan alldeles utmärkt? Jo, har faktiskt legat här sen jag kom hem från skolan. Ätit en påse godis och segat, och nu mår jag illa. Inte bra att äta skärpmat, inte träna och bara glo på tv. Fattar inte hur vissa människor alltid kan göra det.
Och jag har kommit på att när jag inte kan träna så äter jag bara en massa skitmat, och på oregelbundna tider. Medan när jag tränar så äter jag nyttigt, regelbundet, sover bättre och känner mig mycket fräschare.
Så vad väljer man?
Självklart det senare alternativet.
Så så fort min förkylning är borta, då får det bli nya tag med mat och träning.
Men även försöka få tillbaka min motivation igen.
Nu ska jag kolla på Biggest Loser, och hoppas att man inte slutar som dem en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0