Löppass!

Vilken underbar dag! Solen gör mig verkligen lycklig.
Har suttit ute på balkongen och pluggat i solen. Härligt att få lite färg igen!


Vill bli brun!

Och mitt första löppass på över 3 veckor avverkades idag. Och det var skönt, men samtidigt jobbigt.
Känns som man tappat all kondition. Men sen vet jag att man bygger upp det där ganska snabbt igen.
Så inte deppa för det. Istället är jag glad att jag ens får springa 5 meter.
Får se om jag har ont imorgon nu då. Hoppas inte

Körde även lite styrkeövningar hemma efter löppasset. Ville inte gå till gymmet.
Men efter en massa utfall, armhävningar, plankan och benböj så lovar jag att jag kommer ha träningsvärk i hela kroppen imorgon ändå! Behövs inget gym för att klara av det.

Imorgon åker jag in till Växjö på morgonen och stannar tills på fredag eftermiddag.
Plugg imorgon, sova i brors lägenhet, och sen fysiktenta på fredag!

Sen är det återigen helg!

Nu ska jag packa väskan, och sen sova!  Natt i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0