Påskhelgen!

Min helg har varit väldigt avkopplande, mysig och jag har bara kunnat göra det jag vill. Riktigt skönt, och jag har verkligen behövt det!

I fredags började jag dagen med att ge sambon frukost på sängen. Uppskattat kan jag lova. Därefter körde jag ett cykelpass på gymmet. Skönt, men inte alls samma sak som att springa =/ Sen satt jag och tittade på tv heeela förmiddagen. Inte ofta det händer mig.

På eftermiddagen åkte Jonna och jag ut till hennes sommarstuga. Där kopplar man verkligen av. Solen tittade fram då och då. Vi gick en promenad, spelade yatsy, åt jordgubbar och nötter, drack kaffe, kollade på "Crossroads" på VHS och blev som barn på nytt. Har verkligen kul ihop med den tjejen. Lika barnsliga båda två! :P haha.




Kvällen spenderade jag hos mamma och pappa.
Blev bjuden på påskmat, åt popcorn och kollade på Talang och Solsidan. Mysig dag!

Lördagen var en bra dag det med. Solen gör mig så lycklig. Åkte ner en runda till "city", handlade godis( hade nämligen min godis och kakdag igår). Sen åkte Linus och jag ut till hans stuga vid Vallsjön. Där åt vi äggmackor och njöt av solen. Fika hos svärfar, sen en promenad och sist med inte minst en god middag hemma i lägenheten.



Idag har jag jobbat och varit och tränat. Och kvällen kommer bestå av plugg, en god middag och en film med älsklingen. Det var min påsk det! Hoppas ni har haft en lika bra påsk ni med!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Ida

Det lät som en superbra påsk :) att solen tittat fram gör ju också allt mycket bättre!

2010-04-05 @ 11:42:10
URL: http://lalaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0